Hoax Recognised Yet Cretin Still Called Survivor

I remember this cretin well.  In fact, when JimmyX and I were doing RadioX on the Oracle Broadcasting Network, before it closed it’s doors, we spoke on this for a couple of segments.  As one of my Facebook associates by the name of Johan said, the bloke you are about to read on, is infamous in saying, “well, it was real in my mind”, even though it was proven that he is your typical jew liar.

From The Wikipedia:

Discovery of hoax

Holocaust historian Deborah Lipstadt had already denounced the story in her personal blog in December 2007.[12] Other Holocaust survivors like Peter Kubicek also denounced the implausibility of the story. Jewish-American blogger Danny Bloom started emailing several historians for help, one of them being Holocaust historian Kenneth Waltzer.[5]

Waltzer had been interviewing survivors for a new book, and he had been told that the story was probably false. In November 2008 Waltzer contacted forensicgenealogistsSharon Sergeant and Colleen Fitzpatrick and started investigating the matter.[4][5] He found out that the prisoners of that concentration camp were prohibited from approaching a camp’s fence on pain of death, nor was anyone allowed to approach a fence from the outside. Such perimeter fences were electrified and watched 24/7 by armed guards stationed on guard towers, ready to shoot anyone who approached the fence from either side. The SS barracks were near to the only fence that faced outwards, and prisoners approaching the barracks would have been executed. Waltzer also discovered that Herman’s future wife Roma was never in the town of Schlieben, but that she lived throughout that period in a German farm 210 miles away, near Breslau.[2][4][10]:2 Another survivor of the same camp, Ben Helfgott, told him that Rosenblat had never told the story before the mid-1990s.[13] Waltzer started questioning the publisher and the agent about the authenticity of the story, with little success. Some people actively resisted and tried to shut down his investigation.[4][14]

This is of course not the first time that people have been caught in a lie when it comes to the holohoax and it won’t be the last, given that the whole thing IS a hoax.  Many of the stories told about “human skin lampshades” and “Nazi shrunken heads” have been beyond debunked and made to look like the stupidity it is.

From Whale.To:

The Problem with The Psych Warfare Plan: If Psych Warfare had known about Konrad Morgen, they might have done the math. The math is that no one associated with the rumor of the tattooed skin, shrunken heads, and lampshades had been at Buchenwald for almost two years. Morgen had arrested four people: Karl Koch, his wife, the deputy camp commander, and the lead camp doctor, all in late 1943. In the subsequent trial the charge against Ilse Koch regarding making items out of skin was withdrawn due to lack of evidence, and Ilse was acquitted on the charge of embezzlement, but her husband was found guilty of murdering 4 inmates. He was sentenced to death and later executed, as was the deputy. When the Americans arrived, Ilse Koch hadn’t lived at Buchenwald for almost 2 years. And during the Morgen crackdown, one would think the camp would have been run by the book. The new commander of Buchenwald, Hermann Pister, was already there in July 1943 when Morgen started his 8 month investigation. Karl Koch had transferred to be the head of Majdanek in 1941. The new commander, Hermann Pister, was never charged by the SS nor later the Americans with making shrunken heads or procurring human skin, so it doesn’t make sense that the Americans would find these items when they arrived almost 2 years later. Morgen threw a wrench into the works of the Psych Warfare plan, because they didn’t know about him.

Since so many innocent people were killed, because of that pathetic notion of a trial in Nuremberg, I think it only fair that each lying cretin we prove to be lying, face trial themselves, with the possibility of death.